امروزه واژه “برند” واژه ای پرتکرار در هر کسب و کاری است. از کسب و کارهای کوچک تا شرکت های چند ملیتی هر کدام به عنوان یک برند سعی در اعتماد سازی بین مشتریان دارند. اما این اعتماد به آسانی برای هر برندی بدست نخواهد آمد. اینکه امروزه بسیاری از کمپانی ها از نظر مالی جایگاه قابل توجهی دارند، به این معنا نیست که برندهای قابل اعتمادی هستند. شاید بسیاری از مشتریان بنابر دلایلی خاص به سراغ یک برند می آیند، اما به آن اعتماد کامل ندارند. اینجاست که ارزش و جایگاه برندهایی که در نزد مشتریان احترام دارند مشخص میشود.
سایت تخصصی کمپانی سونی قابل ,کمپانی ,مشتریان منبع
درباره این سایت